בואו ניתן לילדים שעברו את הסבל הנורא ביותר כמה דקות של רוגע,
בקבוק מטרנה לילדים שנשארו בלי בית 🙁

בואו ניתן לילדים שעברו את הסבל הנורא ביותר כמה דקות של רוגע,
בקבוק מטרנה לילדים שנשארו בלי בית 🙁

תורמים

קופסת מטרנה
לתינוק

מקבלים

את הקמיע המסוגל של הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר, שמי שהחזיק בו במלחמת העולם השניה נשאר בחיים!!!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

bordoad_Baby_bottle_feeding_fee891e4-1693-4512-84d3-06c461d4c001

הם נשארו בלי בית
אנחנו דואגים שלא יישארו רעבים

אלפי תינוקות בדרום לא מבינים מה קורה סביבם, כולם בוכים על ההרוגים והנעדרים והם בוכים כי הם רעבים…

מתנדבי רב להושיע כמו כל עם ישראל התגייסו למען תושבי הדרום ומשפחות החיילים, מאתרים את משפחות המצוקה ונותנים להם ערכות מזון לתינוקות בשפע, שלא יישארו רעבים.

אתם יכולים להיות שותפים בפעילות הזאת וגם לזכות לקמיע הקדוש שמסוגל לשמירה, הקמיע שמשתמר במשך מאה שנה אצל צאצאי הצדיק מקרעסטיר שהבטיח להם כי כל זמן שימשיכו במעשי החסד הוא ימשיך לשמור ולהגן על השותפים שלהם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הקמיע הפלאי

שמו של הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זכותו תגן עלינו, הפך לשם נרדף לישועות למעלה מדרך הטבע, שם שמתנגן ללא הפסקה, אצל כל מי שזקוק לישועה, פרנסה, זיווגים, ילדים, בריאות, נחת,
ואת כל זה ממשיך להשפיע גם היום מן השמיים כמו בחייו, תופעה שמתעצמת וגדלה משנה לשנה, עשרות אלפי ישועות אצל מי שהצדיקים אמרו עליו שמפתח הישועות נמצא אצלו בידיים…

בזמן מלחמת העולם השניה, אנשים שברשותם היה את הקמיע הקדוש זכו להינצל בנסים גלויים. הקמיע הזה נשמר בידי נכדי הצדיק ועד היום כל מי שמחזיק בו רואה ישועות גלויות!

קמיע
תמונה של WhatsApp‏ 2023-10-26 בשעה 16.13.48_a9b13dd5
IMG_2855

כשתינוק בוכה,
אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד

"ארגון שהוא אבא",
כך מגדירים הנתמכים את 'רב להושיע', בשעה שהם מקבלים את אריזות המטרנה, אם 'רב להושיע' לא היה שם, אותו תינוק היה נשאר רעב – בלילה, ביום – ובוכה. 

פעמים מדובר בבכי חרישי בלילה, פעמים מדובר בשוועת רעב מפלחת לבבות ופעמים ביבבות קטועות. אבל תמיד מדובר בתינוקות רעבים למשפחות נזקקות, אשר המטרנה החסרה, אינה מניחה להם לישון, לא להם ולא להוריהם.

מתנדבי 'רב להושיע' פועלים לאורך כל השנה במסירות ובמאמץ להגיע לכל משפחה מעוטת יכולת, להביא את המטרנה משביעה ביד רחבה לאותם תינוקות, להרגיעם ולשמחם, למען ההתפתחות התקינה שלהם ולמען שלוות נפשם של הוריהם היקרים.

בימים אלו, ימי המלחמה שבהם עשרות אלפי משפחות ברחו או נעקרו מהבית, מי שהכי סובל הם התינוקות הקטנים, הבכי שלהם מעורר את העצבים הדרוכים ממילא והם סובלים בכפליים, מתנדבי רב להושיע נמצאים בשטח מהיום הראשון, מאתרים את התינוקות ועומדים בקשר עם ארגונים נוספים כדי שלפחות לתינוקות יהיה מה לאכול.

בזכותם, התינוק הקטן שבע וישן בנחת, כשחום ואור מציפים את הבית. כעת, האמא, אוזרת כוחות והאבא יכול לתכנן את העתיד, שלבטח יהיה טוב יותר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן